25 Mart 2006

ilkokul zamanlarından anılar;

- Ablam "hil" para biriktirmiş. Ve bana kendi parasıyla bir doğum günü hediyesi almış. Getirmiş. Açmışım ki tüylü bir kedi almış bana. Böyle elime aldığım gibi hapşuuuu... Çünkü benim alerjim varmış, vardı, var. :) Böyle de nazlı bi tipim işte. :p Sonra ablam değştirmiş kediyi. Tüysüz bişi almış, o da hala yanımdadır. Başucu yastığı olarak kullanılmakta. Mim bilir pek rahattır.

İlkokul bittiğinde semtimiz değişti. O zaman ki arkdaşların hepsi orda kaldı yani. Sabahları arkdaşım nev (sabahın köründe) meeeer diye bağırırdı mahallede. Bazende ben neeeev diye bağırırdım. hala görüntüsü gözümdedir. Balkonda saçlarını tarardı bi dakka derdi. Süslü kız :) Aynı sınıfta okuyorduk. Oda koç burcuydu. Hatırladıklarım bunlar. İyi kızdı ama. Daha sonradan ortaokulda okul bizi tatilyaya götürmüştü. Böyle tren sırasında beklerken... aaa bi baktım nev. hal. han. İlkokulumla (ki onlar ortaokula orda devam ediyorlardı) aynı günde gelmişiz tatilyaya. Böyle az biraz konuşmuştuk işte. Daha sonraa benim ortaokuldaki muzur arkadaşlarımdan birisi nev olarak birine beni arattırdı :) Bende safım aa nev diye konuştumdu :( rezillik ya..
Neyse güzel anılar.. Kimbilir buralarda ilkokuldan birileri okuyordur beni. Öretmenimin adı nihal erdinçti. hey yoksa seninde mi ? :p
Ben bide bandodaydım. Folklör falan bize göre değildi. Öyle oynamalar falan. Bi resmimi bulsam eklerdim. Böyle beyaz pileli etek kırmızı asker gibi üst vardı. Hele bide kafamda beyaz böle taş gibi bi kep yok kep denmez ona ııı.. hani işçiler kafalarına takar ya. Bişi düşüp acımasın diye kafaları. işte onlardandı. çok komikti ya. böyle 23 nisanda falan biz önce arkamızda ailemiz sokak sokak dolaşırdık :) çok güzeldi ya :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

baret :)

Adsız dedi ki...

merve lıse hayatına daır anılarını da beklıyorum ................

mer dedi ki...

tşk sacid...

merve? evet güzel isim :)
inşlh bahsederiz liseden de.