13 Mart 2006

ikiyimben

pek bunalım takılıyorum son 2 gündür nedense. geçmiş-şimdi-gelecek zamanlarla ilgili sorunlarım var. yani hayatla. geçmişin unutulması gerekiyo,şimdi doğru kararlar alınması gerekiyo,gelecek.. gelecek mi ki? bilmiyorum...
ben hafta içi bi kursa başladım ya hemen bi iş fırsatı çıktı. yarına cv doldurmaya mı ne gitcem, bi işe girerim belki. hayırlısı.. oo açıkta bir iş olacaktaaa yerleşicem deee.. bu arada kursa devam ediyim bari. neyse...
ne kadar da belirsiz bi insanım. insan mıyım...
*
hani belediyenin reklamları vardı. bloglarda da baya konuşulmuştu zamanında. işte gökyüzü hiç bu kadr mavi olmamıştı, çevremiz hiç bu kadar yeşil olmamıştı falan. neyse.. flickrda "yeşil olmamıştı" diye o reklamın resmini koymuştum zamanında. arkdaşın biri gelmiş demiş ki ; evet camii yeşili... tövbe ya.. İstanbul'dan bahsediyoruz burda. sanki bu güne kadar yokmuş gibi. hay Allahım sinirlendiriyorlar beni. yakıcaz bu flickrı görecekler...
*
bugün nasıl sıkıldım nasıl sıkıldım anlatamam. 12 de annem ve babam çıktılar ve ben evde ne yapacağımı şaşırdım. genel olarak odam ile mutfak arasındaydım sanırım :) tatlı neyin.. pek iştahım artıı bugünlerde. halbuki hiiç yemek yemem ben ama. nedense böyle işte... :p
*
gözyaşlarını görürsem erir kanatlarım
uçamam rüyalarında yanına...

Hiç yorum yok: