06 Mart 2006

Evet efenim... Devir öğrenme devridir. Okuma devridir. Okuyup ta düşünme, düşünüpte karar verip bir yola gitme devridir.
*
Yaş 22... ıı 23 mü.. 1984,85,86,87,88,89,90...,06.. evet 22. :) Şöyle bir bakıyorum da hiç 22 gibi değilim :) Bizler 17 yaşlarındayken 22 yaşındakilere abla diye bakardık. Hani onlar herşeyi bilirdi falan. Ama bakıyorum da (en küçük kardeş olduğumdan mıdır nedir) hiç öyle değil. Herşey etkiliyor bunu gerçi. Yetiştirilme,aile içi etkileşimler... vb. Bilmiyorum normal miyim? bana pek normal gelmiyorm ama.. Çevreme de sanırım... neyse ya.. bilmiyorum...
*
Geçen uzun zamandır görüşmediğimiz birine gittik ameliyat olmuştu. Ve o kadar sinirlendim ki. Çok fazla paylaşabileceğimiz birşey yok kendisiyle. Yaşıtız üstüne üstlük. Herneyse deli etti beni. Yok efenim" ee daha daha mer" zaman geçiyor "eee daha daha meer" yau benimde yaptığım bişi yok ki doğru dürüst. Ne diyim ben sana gayri...
*
Gitmek istiyorum bir yerlere gerçekten artık. ama bana böyle sınırsız bi kredi kartı verilmeli. bir de en en iyi anlaştığım arkdaşım olmalı yanımda. ( kim olduğunu düşünüyorum da hepsinin işi var gelmezler ki. bi o vardı o da yok oldu o zaman sen gel iyisi mi)
*
Semerkant'ı okuyorum da... Ne şarapçıymış bu Ömer Hayyam...

3 yorum:

jonquille dedi ki...

doğum günü hesaplama olayını ben hâlâ anlamış değilim. ben de 84 doğumluyum ama, doğum günüm gelmeden 22 yaşındayım demiyorum. tuhaflık bende mi bilmem..
neyse, olduğu yaşta hissetmemek mevzusunda katılıyorum. hiç küçüklüğümün büyükleri gibi değilim. ya da ben onları gözümde fazla büyütmüşüm..

hayyam konusuna da bilâhere deyineyim.

mer dedi ki...

sen hala 21 mi diyorsun.. ooo... bende 21 diyim ozaman. gerçi az kaldı büyük güne :p

dediğin gibi. bizler büyütmüşüz büyükleri gözümüzde. ozaman şimdinin büyükleri için de mi bu böyledir sence? bilmiyorum... neyse..

Adsız dedi ki...

evde kaldınız desene:)

bizim oralarda "20'sinden sonra kız kısmı iflah olmaz derler":)