01 Mart 2006


bana bir masal anlat baba...
anlatmaz ki babam masal bana...
Süper baba... Pek eski bir dizi. Kanal 7'de tekrar verilmekteymiş bugün gördüm. Sevinç Erbulak öyle genç ki. Kaç yaşındaydı ozaman merak ettim. 17-18 gibi sanki. Gerçi şimdi bile 40 yaşında olanlar bile kızları gibi gözükebiliyorlar. estetikmiş makyajmış... aman neyse...
*
Aman Allahım.. Alışveriş çılgınlığı.... İşte şimdilerde tam zamanı. O kadar indirimli geldi ki herşey. evet herşey. Çünkü seçemedim aralarından ve alamadım.Milyonlarca etek beğendim. ama işte seçemedim hangisini alacağımı. vee şalvar aldım :) Çok hoşuma gidiyor şalvarlar. Hem etek gibi. O kadar rahat ki. Tavsiye ederim... Evde giydiğim bir tane vardı zaten. Şimdi bunu dışarda giymeyi düşünüyorum :) Evet sokakta görürseniz şalvarlı bi tip evet o benim :p
*

8 yorum:

Sadettin POLAT dedi ki...

kanal 1 olmasin ?

mer dedi ki...

:) ıı.. yanlış görmüş olabilirim tabi.

(ama aynı 7'ye benziyodu)

aliusta dedi ki...

Bir gün Çengelköy'w, Çınaraltı'na gittik arkadaşlarla. "Ulen ben burayı bir yerden hatırlıyorum" dedim. Sonra düştü jeton. Orası, orasıydı :)

Filmi izlerken de gitmek istiyordum oralara çok hoş bir sürptiz olmuştu benim için.

Sevinç Erbulak'ın oyunculuğuna da hayran olmuştum dizide, ama sonlara doğru "isyancı kız" rollerini oynamaya başlamıştı sinir olmuştum.

Müzikleri de çok güzeldir, onu da yine bir müzik markette tesadüfen bulup almıştım.

Hayatımda ne çok tesadüf (tevafuk?) var böyle.

Bir gün...

mer dedi ki...

devamını bekleriz.. :)
hatıra dinlemek güzeldir. hele de güzel yazılıyorsa... yaşıyor gibi yazıldı mı genelde oluveriyorum bir anda bende orda. anlatın anlatın evet birgün siz.. :p

aliusta dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sadettin POLAT dedi ki...

kimle karsilastin ben de merak ettim ;)

mer dedi ki...

ben de :)

aliusta dedi ki...

ne kadar da meraklısınız sizler böyle he :p