02 Mart 2006

4 4 4 4

yine yeni bir ebe sobe oyunu ile karşınızdayız...
yaptığım 4 iş ;
*
tam da zamanında sorulmuş bir soru. tam da hiçbir işim yokken.. şöyle diyelim. hayatın öğrencisiyim :p
(gün içinde yapılanlar ; blog,flickr,boncuk(cevherdar),ufak evet çok ufak tasarımsal şeyler... iş aryorum evet her halimden belli değil mi? )
defalarca izleyebileceğim 4 film/dizi ;
*
hiç bana göre sorular değil bunlar. en çok izlediğim film "selvi boylum al yazmalım" galiba. o da belki artık kavuşurlar diye.
yaşadığım 4 yer ;
*
Bu ebe sobe oyununda anladım ki çok monoton bir hayatım var. Doğduğumdan beri İstanbul'da yaşıyorum. Ya da şöyle diyelim.. Ee biz ilk Avrupa yakasındaydık sonra Anadoluya gittik ve son 15 senedir gene avrupadayız. Avrupaa yakasıııı :p)
izlediğim 4 tv programı ;
*
Çok fazla ilkokul anketleri tarzında olmaya başladı bu ebesobe oyunu. En sevdiğin sanatçı diyecek diye korkuyorum. İnternet olalı çok fazla izlemiyorum televizyon. Anca rastlarsam bazı şeylere. Mesela Avrupa Yakası,Beyaz,Zaga,,Las Vegas bide The Simpsons...
tatil için gittiğim 4 yer ;
* Evet monoton bi cevap gene :) Yazlık ve yazlık ve bazen de yazlık :) evet yazlık diye
bi yer. Çok güzel sizde gidin :p Ya da gelin buyrun :p He bazen sıkılırsak yazlığa gittiğimizde olur. :p
hemen şimdi olmak istediğim yer ;
* Arkadaşlarla olayım ya. Bi cheescake yemeğe gidelim. Nişantaşında Kantin diye biryer varmış. Cheescake çok güzelmiş. "miş" olmasın işte. Ben çok güzel"di" demek istiyorum artık :p

ne ebeliyorum ne sobeliyorum. oyunu bozuyorum.. :p
tamam bittim ben...

( neden 4 ? dörtdörtlük bir insanmıyız diye acaba? ben değilim bunu öğrendim. ama ama.. hiçkimse mükemmel değildir ki :))

Hiç yorum yok: