04 Şubat 2006

bir aşkın izlerini yok edecek başka bir aşk sipariş edildi yeniden
bir şehre yağmur yağdı ben ağladım
.......................
bir aşktan diğerine kaç saatte gidiliyordu
soyulur muydu kabuğu hayatın
yoksa tüm vitamini kabuğunda mıydı
yağmur şehre bir yağdı ben ağladım
.......................
yardan düşmüştüm yaralarım yardan armağandı
......................
ben sevmeyi beceremedim
belki de sevilmeyi
benim sevmeye engel evcil acılarım vardı
ben yağmur ağladım bi şehre yağdı
ben şehre ağladım, bir yağmur yağdı
ben bir ağladım, şehre yağmur yağdı
ben, yağmur, ağladım..

3 yorum:

mer dedi ki...

ben bunları hissetmiştim. Yılmaz Erdoğan'a söyledim. oda yazdı :p

aliusta dedi ki...

hatta bir albümünde de okudu şiiri. Yılmaz Erdoğan da hayli etkilenmiş demek ki :)

Erol dedi ki...

:))