17 Şubat 2006

bilgisayarım yeni almış gibi olsun istiyorum. hiç bi sorun çıkarmasın bana. ısınıp ısınıp kapanmasın. birde uuuu diye üflemesin artık. zaten fanın sesinden hoparlör takmadan birşey duyamıyorum bile. çok iyi hatırlarım klavyeye başımızı koyup film izlemiştik mimle zamanında. adamın ağız hareketlerinden tahmin falan ediyoruk ne dediğini. e geçti şükür aldık bi tane hoparlör. teşekkürler philips.. :) ve abi :)
bide bilgisayarın şu mavi ekran sorununu çözemedim çözdüremedim. bi sürü bilgisayardan anlayan arkdaşımız var biriside şudur sorunu diyemiyor. nasıl bilgisayardan anlıyoruz diyorlar bilmiyorum. gerçi bende anlarım ama :p kime göre..

dün bi arkdaşa sinir oldum. benim ona vermiş olduğum bir cd yi bana vermişti ve son resimleri yüklermisin demişti bende tamam demiştim insanlık namına. :) dün gelmiş diyoki mer hazırmı. yok dedim görüşeceğimiz zaman eklerim son resimleri veririm dedim. ne mi dedi hanımefendi. tamam sseninle işim bitti bye. (msnde oluyo bu olay) insanlar aleni aleni nasılda kullanıyor beni he. zaten bu kız web tasarım dersinden benim sayemde geçmişti. oturup kendiminki haricinde 2 tane daha site hazırlamıştım. tamam ya saf biriyim ben. ama tabi ben AA ile onlar DD ile geçtiler :)
(yapılan iyilikte söylenmemeli ama.)(blogun adresini de biliyorlar iyi mi :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sıemens fujıtsu :) emektar işte naparsın ne hp ler verdiler önüme ama ı ıh :)) seviyorum keratayı :P bşgün kütüphaneden kovulmam inşaAllah gürültüsü yüzünden :))