27 Ocak 2006

rüyamda blogumu açtım. altta ki postta 2 yorum vardı. 2.si sekreter diye birinden. bana demiş ki sekreter olmayı düşünüyorsun ama işte bıdıbıdıbıdıd böyle yapmalısın şöyle yapmalısın... bide şimdi geldim baktım yorumunu silmiş... :) neden sildi ki :)
ben sekreter falan olmayı düşünmüyorum. ne düşündüğümü bile bilmiyorum ya neyse...
bir yerlere gitmek istiyorum. ama benimle gidecek kimse yok. hani diyorum dışarı çıkalım kar oynayalım yuvarlanalım. yok yuvarlanacak insan. ya da diyorum bi özsüt bulalım gidelim konuşalım dertleşelim. ama yok.
birde nedense taksimi özledim. daha yeni gittim ama. şimdi karda güzel kareler yakalanabilir. istiyorum işte. evde çok sıkıldım çok.neyse ya..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sekreter olmayı düşünüyorsun ama işte bıdıbıdıbıdıd böyle yapmalısın şöyle yapmalısın...