10 Ocak 2006

bayram... mutlu geçsin... hepimizin...
benim günlerimin mutlu geçmesi için bir hafıza yitikliğine ihtiyacım var. Allaha şükür insan unutan varlık.. birilerinin bir ara dediği gibi;
Nas nisyana mubteladır unutur
bende unuturum seni
hani ucunda ölüm yok
ama ölürsem gamzene gömsünler beni...
y.
halbuki gülünce gamzem çıkar. sen ölünce ve ya bitince ben nasıl gülerim ki...

bide az kalorili geçsin(hazır 4 kilo olmuşken)
biraz önce mantarlı börek yedim. pişman değilim tadı damağımda ımmm.. :p

************
of hep aklıma gıcık şarkılar geliyor ya. beni ağlatmak,üzmek için sanatçılar bile seferber olmuş sanki :P
Tanrıda diledim bu kadar dilek
O yarin yüzünü bir daha görek

gel aman aman yanıma kıyma bu yazık canıma
bir kara kaşın bir kara gözün değer dünya malına

bana kısmet değil dizinde yatmak
dizinde yatıp ta yüzüne bakmaaak...

of.. oynatmaya az kaldı...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırlı bayramlar la mer..

senin için şarkı tuttum, böyle demeliymişsin..

"güvenme bu kadar aşkıma
hiç öyle sağlam da değilsin,
titrerim kendi üstüme benden değerli değilsin
bi bakmışsın ben yokmuşum,
üzülmeye doymuşum
isyanımı yola koyup
hayatından kaybolmuşum"

psychedelicpink dedi ki...

Mavi gözlü, güler yüzlü, güzel insan bayramın mübarek olsun. Allah sevdiğinle kavuştursun ve birlikte çok uzun yıllar, mutlu bayramlar nasip etsin. ;)