01 Ekim 2005

tek başıma gezmeyi hiç ama hiç sevmiyorum. hafta içi evde olduğum yetmezmiş gibi bugün de evdeyim. arkadaşlarım beni ekti diyebilirim. halbuki tüm haftasonu cts biraz eğlenirim kızlarla diye geçirmiştim. ve bu ruh hallerindeyken bir diğer arkadaşım yarın koşmasak mı dedi avrasya maratonunda. uyuyacakmış. bende sen de beni ek dedim. kahvaltı yaparmışız ama koşmayalımmış... çünkü uyuması gerekliymiş. of.. şimdi de boş boş oturuyorum evde. takı makı birşeyler yaptım. canım sıkıldı. yemek yesem dedim. tekbaşıma onu bile canım istemedi. keşke annemlerle gitseydim, sırf bugün kızlara ayıp olasın diye kaldım halbuki. her neyse artık geçti zaman zaten. keşke demeye gerek yok. hayırlısı yarına.
heh nerden geldim buraya. işte ben tek başıma gezmeyi hiç sevmiyorum. şimdi çıksam dışarı anca hani alışveriş yapmam lazım. ama limit mimit kalmadı artık bende :( heh aklıma gelmişken ben bi arıyım da limitimi yükseltiriyim.

2 yorum:

jonquille dedi ki...

diyeceklerimin hepsini ağzıma tıkadın :)

mer dedi ki...

inşlh..