08 Ekim 2005

M

hayret bir şey ya... bir günüm bir günümü tutmuyor. gerçi "bir günü bir gününe eşit olan bizden değildir " gerçeğide mutlu ediyor beni. ama benim değişik olan yönüm sadece manevi anlamda. yani bi gün mutlu bi gün mutsuz. afallıyorum yahu. biri bana dur desin...

beni mutlu edecek kim var diye düşünüyorum da... mutsuz edenler hep yanımda. ve beni gün ve gün mutsuz etmeyi başarıyorlar. ve beni mutlu edenlerden veya eden şeylerden ayırmak istiyorlar. çok ilginç ya... hakkaten güleyim mi ağlayım mı bilemiyorum bazen. şuan ne mutluyum ne mutsuz. öle ruh gibi bir haldeyim. halbuki mutlu olmam gerekir. şükürler olsun Rabbime.

ama beni mutlu edin ya.. artık sıkıldım...

ınternette beni pek mutlu ediyor. gülüyorum,eğleniyorum...konuşuyorum...okuyorum...dinliyorum... vb. bir sürü aktivite... :)

sanırım ben arkadaşlarımla olmak istiyorum. çok özlüyorum... gülelim dertleşelim yahu... iftarlar yapalım... sahurlara kalkalım... alışveriş yapalım... biri benim omzumda ağlasın... bende dizinde yatayım...
konuşalım... konuşalım... konuşalım...

2 yorum:

yutghjlk dedi ki...

biri sana şu adresini değiştirme konusunda DUR! demeli.daha yeni buldum burayı:\
DUR! artık:)

mer dedi ki...

:D sen onu bunu bırak msn bile değişti...