07 Ekim 2005

....

son gelişim pek hüzünlü pek dertli olmuş... son zamanlarda neşeliyim. kalabalık oluyor etraf sanırım ondan. arkadaşlarla görüşmek güzel, evin kalabalık olması daha da güzel geliyor gözüme artık. kimsse ile kavga etmekte istemiyorum. sevmek istiyorum herkesi herşeyi.. koşar adım çıkak dışarı.. tanıdık tanımadık herkese selam vermek falan... yok abartmayalım ama iyi gitmekte her şey... tabi sorunlarda yok değil ama böyle günlerde düşünmemeli kötülükleri. dua etmeli...

iftar sofrasıda kalabalık olunca güzel oluyor. tüm aile toplanınca. mim demiş te aklıma geldi. iftar programlarının bazısı izlenebilir nitelikte. ama geçen akşam tam açtım bakalım ne var diye. karşıma bir dansöz çıktı. şok oldum. bu kadar da olmaz.. hadi şarkı türkü geçtim de... neyse...

biz kendimizi düzeltme çabalarında olalım. hayrılısıyla mübarek günleri en feyizli şekilde geçirelim.

2 yorum:

mandalina dedi ki...

Amin...

hayırlı olsun yeni adresin ;)

mer dedi ki...

teşekkür ederim...