02 Ekim 2005

...

yok ben artık dayanamayacağım.. şuna bakın hele saat 1 olacak nerdeyse.. ben evdeyim tüm geçtiğimiz hafta olduğu gibi. hava pek ii değil bu yüzden nasıl galiba canım sinemaya gitmek istiyor. kevin costner ın bi filmi varmış keşke biri beni arasa da hadi gidelim dese.. ama ne arayanım vaar ne soranımm.... bitek annem aradı sabah uyandın mı diye. yahu işim olsa uyuyasım gelir ama yok uyuyamıyorum. erkenden kalktım gene bugün. bi dışarı çıktım kahvaltı için birşeyler aldım. yedim yedim ama bana sorun hele birşey anladın mı... yok ya yanlızlık zor iş. kimseyi yanlız komasın Allah.

ne yürüyebildik bugün ne başka birşey. bu gidişle bugünde akşaaamaa kadar evdeyim. en iyisi takı makı yapayım. gazeteleri okumayı bitireyim hele bi. ablamda pembeli bişi istedi. bi arkadaşta morlu bişi istedi. bi bakınalım hele... neyse gene ben bunalıma doğru gitmekteyim işte böyle. Ramazan ayı girsin de bari rahatlarız biraz inşlh...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

walla bende aynı senin gibiyim bi yerlere gidiyim diorum yalnız başına olmuyo sinemaya gidiyim diorum canım istemiyo arkadaşlarla görüşsem diorum herkesin işi var bende kitap okumak müzik dinlemek yemek yemekten başka pek bişi yapmıyorum okul da sıkıyo ama mecbureten gitcez işte hayat dewam ediyor yalnız da olsak birileri olsa da...

Adsız dedi ki...

haa bu arada kewi n cosner ın filminin ismini sormayı unuttum ne be lki bende giderim...

mer dedi ki...

öfkeli aşıklar - orta yaş romatizmiymiş. işte tam bize göre.
güzel midir bilmiyorum gazetede gördüm paylaştım sadece.

walla hep aynı şeyler oluyo hayatta. halbuki bir günü bir güne eşit olan bizden değildir denmiş... hayırlısı...