13 Eylül 2005

ZaRaRLı SiRKe...

sevdim bu oyunu...

1. Cep telefonuna çağrı gelmiştir yakın bir arkadaş tarafından.
annem ;
_niye açmadın?
ben ;
_çağrı attı anne
annem ; (can alıcı soruyu sorar...)
_e ne dedi şimdi o?
ben ;
_anneeee...

2. Yiyeceklerin enfes olduğu bir yere gidilmiştir.
abla ;
_mercan... onu yemiceksin dimi?
yada
_mercan... yarım yarım yiyelim mi? (az yemem için tabi ki de...)

3. kaç kilosun...
yazarken bile sinir oluyorum... (zayıflamam lazım)

4. annem ;
_ne yapıyosun saatlerce bu bilgisayarın başında...
bunu sorduğunda diyecek birşey bulamıyorum. blog yazıyorum desem olmaz ki...

5. biri ;
_sen şimdi ne okudun?
ben ;
_işletme
biri ;
_ne iş yapıcaksın ki şimdi ?
ben ;
_ne iş olsa yaparım abi...

5 olmuş.. devam ederiz belki bi ara...
kim sobelenmedi ki...
mim ?
mızrak ?
bilal ?

4 yorum:

yutghjlk dedi ki...

4.soru için söylüyorum
bu büyük bi dert anneler için?
biara annemi bilgisayarın başına getireceğim ve öğrenmek istediğini göstereceğim :p :)

psychedelicpink dedi ki...

İsabet!
Ben de annemin beynindeki merak kısmını aldırmak istiyorum. operasyon masrafları benden
:/

mandalina dedi ki...

düşünüyorum da ben de olsam merak ederdim.'saatlerce ne ediyo bu kız bunun başında' diye:)
arada merakları gidermek lazım,muhtemel büyük sarsıntılardan korunmak için;)

Adsız dedi ki...

ablam ben garibim benim sobeleyenim yok ne olcak benim sonum help meeeee!!! :)