03 Eylül 2005

git gel git gel... nereye, ne zamana kadar?

gene gittim ben.. işte gene geldim burdayım... git gel git gel deyince de aklıma ne geldi...

"git ve gel... yüz adım... bin yıllık konak.
ne ayak dayanır buna ne tırnak!
bir alem ki gökler boru içinde
akıl, olmazların zoru içinde...
üstüste sorular soru içinde...
düşün mü,konuş mu, sus mu ,unut mu?
buradan insan mı çıkar tabut mu?"

işte bu şiir böyle uzun devam eder. Necip Fazıl Kısakürek'in Zindandan Mehmet' e Mektup adlı şiiri. lisedeyken ezberlemiştim. hala da ara ara okurum çağrışım yaptıkça. bide bunu hiphop şeklinde söyleyişim vardır ki dillere destan. buradan ceza'ya sesleniyorum. bilmiyorum Necip Fazıl' a saygısızlık mı olur ama... izin verilirse kasetinde yer vermesi Necip Fazıl'ın yeni nesil tarafından benimsenmesine olanak sağlar. öyle bir nacizane düşündüm sadece. değerlendirmek bana düşmez...

3 yorum:

mandalina dedi ki...

elinizi verirsiniz de kolunuzu kurtarabilir misiniz bilmem :)

merak ettim şiirin hiphop halini ;)

yutghjlk dedi ki...

harbi kafayı takmış bulunmakta hiphop işine :)
hayırlısı olsun. imzalı kasat ve cd lerini yakında bayiilerde görürüz;) :p

mer dedi ki...

ayh biraz önce tv'de cezayı izledim. çok güzeldi bea.. coştum... :D
ben bide sesimi duyurabilsem size.. ooo.. ne cevherler var bende :P