21 Eylül 2005

daha kime... kara kediye...


*mavi ve yeşil renklerin arasına genelde ilk olarak mavili morlu rengiyle erol girer. az biraz maviliğinden mi olsa gerek bilmiyorum yazıları beni pek çeker. farklı bakış açısı hayran bıraktırıyor kendine.
*sonra psychedelic pink'i merak ederim acaba bugün hangi rengini yansıtıyor diye?pembe mi siyah mı? birgün pembe ve turkuaz olur diye beklemekteyim onu da...
*mim i hatırlarım sonra.. hatta genelde yanıbaşımda olur onu okurken. siyah gözükse de bembeyazdır aslında... ona kah gülerim kah... gülerim...
*yeşilin tonları takılır gözüme. onlarda benim gibi yeşil sevenlerden... biri la panse... yeşili doğada bulmuş.. mahallenin güzel kızı... :) diğeri şekerpare... onun yeşili şekerpare yeşili...çok tatlıdır kendisi...
* küçük afacanda gitmiiş maviyi seçmiş... çok severmiş... mavi sukunettir. sen tornavidayı almışsın eline... durulman lazım... böyle mavi olunmaz...
ee sene bitti tuğba_2005... nolcak şimdi?
*kafam karıştı mandalina turuncu mu ? pembe mi? ikisiyle de seviyorum seni...
*zagrep radyosu dj bilal... güldüren ve bol ileti yazan arkadaş...
*bide xbox radyosu var ki... dillere destan. gözükmüyo sanki son günlerde... kimse bana meryy demiyor :(
*2 ileri 1 geri.... tek tek basaraktan ileri yani...
*mavilikler çok bloglar arasında. ilk göze çarpanlarda Ufuk İlter(mutlu gözüküyor.mutlu ediyor)ve camkenarı... (yazamıyor,özleniyor)
ve diğerleri...
ekmek arası(iyi olurdu şimdi),Galat-ı meşhur(en beğendiğim tema),leylek(özletiyor kendini nerelerde acaba?)hayalperisi(mutlu insan),un4tunately(keşke olsa)mızrak(bitmeyen insan kazım mızrak)
ve bazenleri...
nahnu,o29r,anitez,ali sarı,mtlda,silenzio...uzar gider...

ismini zikrettiğim herkesi görüüyorum..sobeliyorum... :)

7 yorum:

mandalina dedi ki...

ben de seni mer ca nım...

çok sobelendim de.nasıl yazacağımı bilemiyorum bir türlü.:)

Erol dedi ki...

ne mutlu bana =)

psychedelicpink dedi ki...

Pembe ben di mi :D
Ailenizin şairi ehehehe

Rengarenk olmuş, pek güzeel.
Bu renk paylaştırma olayını şöle bi oturup yapalım bigün. Mesela bilal siyah, xbox kırmızı, yasmin bordo gibi...
:)))

yutghjlk dedi ki...

"mavi sukunettir " demişsin de bende ters tepki yaptığı ortada:))
tuğba_2005 olarak kalcak gibi (başlangıcı belirtmek amacıyla)

:..: dedi ki...

tuğba_2005 başlangıcı belirtiyorsa artık tarih bile yazarsın sen: tuğbadan önce/tuğbadan sonra gibi:-P

adımın yeşille anılacağı aklıma gelmemişti ama güzel olmuş böyle de çok hoşuma gitti;-) hepiniz tek tek yazıyorsunuz da acaba ben ne zaman yazacağım meçhul.

mer dedi ki...

@mandalina ; artık bekliyoruz senden...

@şekerpare ; güçlerimizi birleştirdik artık duadayız dimi? :)

@erol ; böyle yazılar yazsam bende mutlu olurdum.yoksa dertli olmak mı bu işte gereklidir?

@pink ; yeşil benim... haberiniz ola :)

@tuğba2005 ; daha nice yıllara inşlh.. :p

@la panse ; hadi sende yaz artık...

aliusta dedi ki...

ne yazsam gec olmus olacak, bi merhaba diyim bari,

merhaba! :P