22 Eylül 2005

...

özledim...

eskiden mim bizde kalırdı... yattığımız yerden konuşurduk... konuştuğumuz ve vazgeçemediğimz şey şuydu ki ;

_yarın ne yapalım?
_sabah kalkalım...
_evet kalkalım.kahvaltı yapalım.piknik gibi mi yapsak balkonda?
_aa olur öle yapalım
_sonra napalım?
_sonra bisiklete binelim.
_tamam binelim.(başka yaptığımız bir şey yoktu zaten)
_.....

bu böle devam eder. muhakkak o günlerde kavga eder (genelde ben mimi bisikletle ezerdim ama o önüme geçerdi.. gerçekten...) ve aynen şu şekilde bağırırdım: :)

_bi daha sana hiçbişeyimi vermiicemmm... (burda ki hiçbirşeyden kasıt küçülen elbiselerim :))

çok komik günlerdi. ama çok özledim....
mime burdan sevgi ve saygılarımı sunuyorum...
el sallamak istiyorum bide tanıdık tanımadık herkese o ayrı...

4 yorum:

mer dedi ki...

:D galiba..

takma kafana... ne dedim "biz bu maçı alırızz"

mandalina dedi ki...

alalım ya :(

psychedelicpink dedi ki...

Peheeeeyyyyy! Çok beklersiniz. Mandalina gelene kadar tur bindiririz biz :D

Hadi güjeller öptüm sizden ;)

:P
Ehehehe

Adsız dedi ki...

Ablacığım bu mim neden sizde kalıyo kıskanılması gereken birimidir kendileri yoksa sizde baki kalan birimidir :)) Allah yar ve yardımcınız olsun