03 Temmuz 2005

TaTiL GüNLeRi...

8 yorum:

azrail dedi ki...

evet arkadaşlar mery ve pc si rahatsız olduğundan dolayı ben yazıyorum.
Bu haftanın konusu tatil günleri,
tatil deyince aklınıza ne gelir ve tatilde neler yarsınız,yorumlarınızı alalım :)

jonquille dedi ki...

hehe!
sevgili mercan,
posta yazamadıklarını ilk yoruma yaz bari :)

mer dedi ki...

başlığa yazmayı düşündüm ama çok büyük olur. neyse... staj öncesi tatile gidiyorum 1 hafta. ama şu gök gürledikçe sinirlerim bozuluyor.eminim staj başlarken sıcaklık artar.

psychedelicpink dedi ki...

Ooo süper, iyi tatiller Mercan Hanım ;)
Biz kurtaracağımız için dünyayı hala çalışıyoruz :/

yutghjlk dedi ki...

iii tatiller:)
ben daha burda bekliorum staj başlıcak, bitecek, sonra biyerlere gidecem:((
benim yerimede gez eğlen;)

un4tunately dedi ki...

ohhhh... ne güsel... ben de tatil istiorm yaa..:( ama ben kazana düştüm, yine tatil yok bana bu yaz..

Mercan'cım, sana ii eğlenceler... benim, bizim, hepimizin yerine bol bol eğlen..;)

Adsız dedi ki...

aa mercan da gitmiş herkes gidio ya biz hala buralardayız un4 bende istiorum yaa tatil beraber kaldık buralarda..

un4tunately dedi ki...

ewet yaa...:(
bize yaz okulu var, tatil yok... biz kazana mı düştük yoksa:ppp