11 Temmuz 2005

Ohhhhh...

buradan öncelikle leylek hanımefendiye Allah iki cihan mutluluğu versin diyerek şükranlarımı sunuyorum. onun sayesinde şuan burdayım.bukadar kolay olduğunu bilseydim. neyse hayırlısı.yazmamam gerekiyormuş demek ki. bu arada belki merak eden biri olursa sorun explorerdaymış...:)

aslında yazacak çok şey var. hep içimde beklettim. birden çıkmaz ama ara ara döneriz içimde kalanlara da. bugün stajım başlıyor. umarım güzel geçer. birazdan evden çıkacağım. eve kaçta ve nasıl bir şekilde gelirim bilmiyorum. en kısa zamanda birşeyler eklemeliyim. parmaklarım sabırsızlanıyor.. :)
haydi bre kaptan yelkenler foraa... :P

7 yorum:

yutghjlk dedi ki...

hade vatana millete hayırlı uğurlu olsun:))
hoşgeldinnn...

jonquille dedi ki...

ne demek efendim,
güle güle kullanın.
(böyle bir dua alacağmı bilseydim, daha önceden söylerdim ;))

mer dedi ki...

ben herzaman sana dua ederim,sen yeter ki iste..

şimdi yazabilmemi kutlamam lazım. yani pasta zamanı... :P

:..: dedi ki...

hoşgeldin yeniden:) staj da iyi gidiyordur inşallah, benimkinin beni baymaya başladığı kesin;-)

mer dedi ki...

@la panse
hoşbulduk,staja gittim ama çabuk döndüm eve. biraz rahatsızlandım.ama şimdi iyiyim.sanırım stajımı yapmış göstereceğim.çok sıkıldım :(

:..: dedi ki...

Bu havada çekilir dert değil zaten. Ben yarın bir gün çalışırsam nasıl tahammül edeceğim acaba? Resmen saate bakıyor insan ya, bitse de gitsem diye.

psychedelicpink dedi ki...

SIKILMAYIN SIKILMAYIN, çalisin iste siz kurtaracaksiniz Türkiyeyi ;)

Mercan sorunu çözmenize çok sevindim. unutmadim, dehset tesbitleri bekliyorum :D