13 Temmuz 2005

MİM ve MeRCaN farkı

mim şöööle demiş...
ben ise bööle ;
"havuza 4 gün gidebildim sadece.bronz olmak için her cambazlığı yaptım.ama gelin görün ki gene beyazım gene beyazım.pardon artık kırmızıyım :( şimdi İstanbulda beni gören herkes ay nerde yandım kızardın böle diyebilirler. en kısa zamanda geri gitmeliyim havuza.ve kızarıklığımı bronzluğa dönüştürmeliyim... bide dün stajda öldüm öldüm sırtımın kaşınmasından. fena halde soyulmakta ve ben çıldırıyorum.çünkü uzanamıyorum:( bide çime göre ben balıklama atlıyormuşum ama bana göre acayip oluyor. bide görmeliydiniz(mim sana da sölemedim daha bunu) çim benim yüzüşüme öyle şaşırdı ki... muhtemelen şeklime şemalime daha değişik birşey bekliyordu.:)yada kendisinden kötü yüzdüğümü beklediği kesin. kız yüzemedi bile benim yanımda yahu... benim öle fiyakalı bi tipim yok hani boneyle,gözlükle falan.ama iyi yüzerim :) "



insanlarda bazen bir hava oluyor. araya kış giriyor yazın bi bakıyosunuz insan yüzünüze bakmıyor.geçtiğimiz senelerde üniversiteye başladığından,geçen sene öretmen olduğundan,bu senede sözlenmiş ya o kişi... parmağında koca pırlanta varmış ya... sırf bundan...

amaaaan gönüller bir olsun...

5 yorum:

yutghjlk dedi ki...

esmer olmak güzel bişi:)) cambazlık yapmaya gerek yok, soyulma derdi hiç yok:PP

mim dedi ki...

Bir de sözlüsünün birkaçtane spor arabası olunca...

Bir de sözlendiğini en yakın arkadaşlarından saklayıp, 90'lı arkadaşlarına anlatmasına ne demeli?!!

mer dedi ki...

ohhhh ne güzzel walla... biz kızaralım,deri değiştirelim... siz bronz bronz takılın.(deri değiştirince kilo kaybedermiyim acaba? )

mer dedi ki...

ferrarimiymiş neymiş bide.... hiç sevmem..gerçekten sevmem ne öle...
ben yakutu seviyorum :D


(bi seni konuşurum hep seni konuşurum):)

OradaOlmayan dedi ki...

bende bukalemun gibiyimdir aslında yağız bir türk genciyim ama şubat ayındaki ile mayıs ayındaki tenrengim (siz daha iyi bilirsiniz )fondotenlerin en alt nosu ile üst nosu gibi farklı...