07 Haziran 2005

merak ediyorum...

çok çok merak ediyorum gerçekten. şu bloglardaki insanlar size sesleniyorum. :) oku oku bitmiyo,bir yerden bir yere geçiliyor, yorumlar yorumlar... kaç saatinizi harcıyorsunuz günlük? gerçi kendime de soruyorum bunu. henüz hesaplamadım :P zaten ben yeniyim. öğreniyorum işte. acaba öğrenmesem mi diyorum bazen. çünkü takıldın mı bloglara,işin içinden çıkılmıyo.

_ o ne demiş.. bak bak bi yorum yapalım.
_ aa öle de olur mu yani.. yorumm
_ tuĞbayı arı ısırmış geçmiş olsun diyelim
_ ..............................
_ ..........................

işte dediğim gibi bu şekilde uzuyor gidiyor. ordan oraya ,ordan oraya saatler geçiyor. ne yapsam... biri beni durdursun.. :P

17 yorum:

yutghjlk dedi ki...

bende daha yeniyimm de bloglar için pek bi zaman ayırmıom ben. sürekli bilgisayar başında ve sürekli nette olunca topyekün gidio aradan diğerleriyle.
"tuĞbayı arı ısırmış geçmiş olsun diyelim"evet lütfen geçmiş olsunlarınızı bekliorum morale ihtiyacım var bu gece o yüzden:p

NOT:bi günde kendi blogunda 3-5 tane post yazan biri için(yane sennn)acaba öğrenmesemmi demek için artık geç değilmi?????bulaşmışsın bikere blog a herşeyden önemlisi sanal aleme
cıkkk cıkkk kurtuluşun zor birazzz bırakamıcann

mer dedi ki...

buraları emanet edip yakında gidicem, belki o yüzdendir 3-4 post günde yazabilmiş olmam.

yutghjlk dedi ki...

son dakikaların gibi bişi yane,
hımmmmm,senin bide gitmeden önce jübile yapman lazım şöle bi günde bissürüüü post yaz mesela:p gideceğin gün blog tarihine adın ALTIN harflerle kazınsın:))

mim dedi ki...

Herşey ders kitabında bloglarla ilgili okuduğum bölüm yüzünden :)) Hatta bir ara vaz geçmiştim, silmiştim eski blogumu ama ilk yazdığım blog farklı bir isimle hala yayında:) Kimliğim belli olduğu için açıklayamayacağım adresi, malum tanınmış biri olunca ;P Gerçi bilen biliyordur, ne önemi var.

yutghjlk dedi ki...

bende bi dergide okudum(ismini vermicem REKLAM olmasın:P :) )neyse sonra wapblok dene bişi duydum sonraa şarkı sözü arıodum karşıma blogdan birinin sayfası açıldı falan fistan bi kurcalayayım dedim.tamamen merak yüzünden eldim taaa buralara:p

mer dedi ki...

beni mim sürükledi. o çıkarsın .. :P

yutghjlk dedi ki...

çıkarsın bakalım,yapabiliosa ben kendim geldim,çıkarsamda kendim çıkacam
kısaca yolu göstermeye gerek yok ben bulurum:))) çıkacağım zaman

mim dedi ki...

Birkere çıkarmıştım hatırlarsan :)
Ama yine gelmeni istedim.
Bu arada chat yapmak isteyenler için msn diye harika bir program var, instant messaging. Hani yorulmayın diye söylüyorum ;p

yutghjlk dedi ki...

geçiniz msn i.doydum ben msn den.sabah gördüğüm arkadaşımla akşam evde konuşuorum böle bi durumdayım msn de(ama güsell oluo bazen)
ama burasıda güsell ya seviyeli bi ortam sevdim fallaa:p

mim dedi ki...

Oy benim de lisedeyken yaptığım şey, tabi ozamanlar icq ve mircte takılıyorduk. Okulun chat odasında diğer kızları kandırırdık :)) Güzel günlerdi.

yutghjlk dedi ki...

güsel oluo milleti işletmek de ben dediğim gibi doydum bölee farklı yerler arıom.
neyse sende lisedeyken benim gibi ders çalışmazmıydın yoksa aksine çalışırmıydın?
uff yarına anlatmam gereken bi c++ procesi var(irenççç) napacam bilmiom.gidip uyuyamayı planlıyorum.cümleten ii geceler diyorum şimdiden

jonquille dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mer dedi ki...

mim ne güzelde sölemişsin, anlayana sivrisinek saz, anlamayana davulzurna az... :P

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

merhaba mercan.
bu blog işi beni de sardı.
kim gelmiş kim gitmiş,
o ne demiş bu ne demiş,
falan filan...

yukarıdaki yorunmlardan birisinde
"seviyeli ortam" ifadesi kullanılmıştı,
bu düşünceye ben de katılıyorum;
ve ümit ederim aynen devam eder.

televizyonlardaki gelin kaynana yarışmalarına çok kızardım. BBG tarzı TV yarışmaları; hakkında yapılan dedikodular beni çileden çıkarırdı. İnsanımız demek bu kadar meraklıymış magazine.

neyseki biz okuyup yazıyoruz, biraz farklıyız onlardan diye teselli buluyorum. yazmak için o kadar kafa patlatıyoruz ama televizyon işi biraz tantanaya kaçıyor gibi; kuru gürültü...

OradaOlmayan dedi ki...

sanırım bloglarda dolaşırken işte bende bunu düşünüyordum dediğimiz anlar olabiliyor ve insan aynı düşünceyi paylaştığı kişilere tanımasada bir yakınlık duyuyor..ben kendimce merak ediyorum kendi dışımda şahısların fikirlerini düşüncelerini yazıyı yazdıkları andaki duygularını ve kendimdimizden de bir şeyler bulunca yalnız olmadığımızı hissediyoruz galiba..:))bu arada mercan daha yeni başladık nere gidiyorsun..ben demiştim bu kadınlar çabuk tüketiyor diye:)))

mer dedi ki...

bende blogların seviyeli olduğunu düşünüyorum. ve dediğin gibi (orada olmayan) bizler bizimle aynı fikirde olan insanları bulunca, kopamıyoruz.çünkü gerçek hayatta belki çok fazla karşılaşamıyoruz. yada bu kadar fazla fikir alışverişinde bulunmuyoruz. ya güzel şey bu blog işi.

ya kadınların çabuk tüketmesiyle alakası yok benim gidişimin. yazlığa gidiyorum,ınternette yok orda. arada 146 dan girip küçük bi merhaba diyebilirim belki, okadar...

Adsız dedi ki...

ooy oy ya msn sıktı dionuz da walla bazen çok iyi oluyo hem ben sizin gibi burda yapamıyorum chat ..:( ya bende giriyorum nete bi bakmışım ordayım sonra başka bi yerde ama insanların neler yaşadığını bilmek güsel oluyo o insanları tanımasanda çünkü sende bişiler karalıyosun bloguna hayat böle geçip gidio işte...