15 Haziran 2005

...kışlık yazlık...

aslında böyle iki seçenek varken ben neden kışlığı tercih ediyorum. şu 3-4 günlük gidişimin artı yönleri çok fazla olmadı açıkcası. belki biraz ınternetten uzak olmak rahatlattı beni. rahatladım derkenki kastım şu ki; anladım ki ınternet bağımlısı değilim. özledim mi? evet. hatta MiM ile konuşmamız da

Mrcn : napıyosun mim?
mim: ya ne olsun ölesine dolanıyorum nette
Mrcn: ahh keşke benim de olsa da bende ölesine dolansam...
(gerçekten içten bir AHHH çekmiştim)

tabi ki ınternetim yoktu ama bilgisayarda yapmam gereken diğer işleri bitirdim. resimler düzenlendi. gereksiz ödevler vb. silindi. bide film izledim. aslında kelebek etkisini bulsaydım ii olacaktı ama. ıı neydi "rose red konağı" diye bir korku filmi. MiM'e vermiştim izledi mi acaba ?çok iyi değildi. bugünde "korkunç bir film 3"ü aldım. ya tamam izledim dalga geçiyor özelliklede "halka" ile. ama izlemek için zamanlamam çok yanlıştı. çünkü ben arkasından HALKA 2 'yi izlemeye kalkıştım. başarılı olamadım tabiki de. herşey gülünç gelmeye başladı. :)

THE RİNG sevenler için;
:)

ring

1 yorum:

mim dedi ki...

İzlemedim filmi. Zaten çok da iyi değil demiştin. Bebek bakıyoruz hem ne zaman izleyeyim ;)