21 Haziran 2005

Hepimiz birer masalın kahramanlarıyız. Yada kahraman değiliz, sadece birer figüranız. Etrafımızdakileri gerçek zannediyoruz. Halbuki herşeyin bir sonu var ve herşey yalan. Sevdiğimizin bize bir bakışı, gülüşü de yalan, görmezden gelişi de... İşte masalın içindeyiz ya, Ne hacet üzülmeler, kızgınlıklar. Hepsi boş, hepsi yalan. Bunları düşünüp de sakın ümitsizliğe kapılma. Çünkü ;
ümitsizliğin ardında, ümitler saklıdır.
gecenin ardında da nice güneşler parlamada...
(mevlana)
Sakın unutma! Şu yalan dünyada ki figüranlığından çıkıp birgün hak yola, gerçeklikte oynayacaksın.Hem de gerçek kahraman olarak. En yüce kahramanın yanında...

10 yorum:

Erol dedi ki...

Ümit kesmek , Umut yitirmek..
Bir nevi intihar etmek..

İntiharın sonu,
Izdırabın başı..

Adsız dedi ki...

bende yaşarım bazen böle şeyler.. ayrıca Mevlana Celalettin'i Rumi den bi söz yazman hoşuma gitti Mevlana'nın şehrinde yaşamak güsel ama keşke onun dediklerini yapabilsem..

mer dedi ki...

bende keşke Konya'ya gidebilsem. öyle çok istiyorum ki. özellikle şeb-i arus törenlerine. televizyondan bile beni fazlasıyla etkiliyor. inşlh birgün.

yutghjlk dedi ki...

hayat belirtisii iştee
yaşıyor olman sevindim:)) mercan ABLA

mer dedi ki...

aa.. tüm gün buralarda olacak değilim. hava güzel dışarda da olmak lazım biraz. sende evde kuruma. yada boşver. evde ol. dışarsı daha sıcak...

yutghjlk dedi ki...

çıktım dışarı,hava serindi de ben öyle çok dışarı çıkmam.iyi buralar ;)

Adsız dedi ki...

oo Mercan cım bekleriz walla ben seni gezdiririm gel gel.. ..:D

mer dedi ki...

ne ii olurdu...

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Ben de bekliyorum zaten, bi gün köşe başından mutluluk yüzünü gösterecek diye, hayırlısıyla İnşallah...

Bekleyiş ne büyük bir zevktir; adı özlem olsa gerek!

mer dedi ki...

hele de beklenenler birgün geldiğinde ne de güzel olur.

aynı şunun gibi ;hani kavga edersin.. sonra o barışmayı iple çekersin. çünkü öyle özlemişsindir ki. ve o barışma öyle tatlı olur ki.

MeLi MaLI ;tartışmaları güzelliğe dönüştürmeli.